środa, 29 czerwca 2016

Ponieważ mam pytania o ceny, gdzie te ceny, co i jak kosztuje, 
podaję info poniżej:

oto moja oferta na lato 2016


Produkt

Objętość
Ceny promocyjne LATO

Kremy

30, 50 lub 60 ml
30, 35, 45 zł
Serum pod oczy
30 ml

30 zł
Płyn do demakijażu

50 ml
35 zł
Balsam do ciała

100 ml
lub inne do uzgodnienia
50 zł


...i torebki robione przez mnie własnoręcznie, z moim logo, 
czekają już na Wasze zakupy! J

Posyłam ciesząc się bardzo z każdego nowego kroku w mojej „kremowej działalności”.

Kremy na lato są absolutnie bezbłędne! J

Zapraszam!    Zapraszam 




2 komentarze:

  1. Czy to serum pod oczy to na noc, na dzień?
    Jak przy takiej temperaturze?

    Chętna jestem na proponowany przez Ciebie dla mnie kremik (ten z wcześniejszego posta), może 30ml? Chyba, że 50 ml i trochę postoi w lodówce, bo teraz jak nie muszę, to się niczym nie smaruję :/
    Wszystko płynie :P
    Chociaż Twój krem z filtrami na twarz bardzo ładnie się wchłania, nawilża, ujędrnia i lekko matuje! Super przy tej pogodzie.
    A kolor i zapach - MAJSTERSZTYK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło :))) mówisz o tym kremie z olejem makadamia i olejkiem pomarańczowym??

    Serum się bardzo dobrze wchłania i utrzymuje dobrze nawilżenie skóry, może być stosowane i na dzień i na noc. Ja smarowałam nim okolice oczu 2 x dziennie, rano i wieczór. Zawiera żel hialurynowy i dwa oleje, w tym z pestek winogron. Pięknie odżywia skórę.
    Cytuję: " Oil dispersed Sodium Hyaluronate jest często używany jako środek utrzymujący wilgoć i poprawiający właściwości nawilżające kosmetyków stosowanych do makijażu." - nadaje się więc świetnie pod makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń